Viden og værktøjer
I en verden, der er stigende digital, er det vigtigt at kunne binde on- og offline kommunikation sammen og optimere kundens samlede oplevelse. Det kan jeg hjælpe med.
Købsprocessen er omni-channel
Dine kunders verden er omni-channel. De hopper hurtigt fra det ene medie til det næste, fra offline til online. De bliver påvirket af massemedier, kommunikerer med deres netværk og laver research på nettet. Særligt vigtige touch-points er typisk gennem jeres hjemmeside, forretninger/webshop og synlighed på nettet.
Omni-channel modellen giver mulighed for at analysere de mange spændende muligheder for at nå potentielle kunder, som vi kan arbejde med og optimere. Det handler også om at få prioriteret sin marketingindsats og at gøre det, der skaber mest værdi.
tiltrække emner og konvertere til salg
Salgstragten er et værktøj til at analysere processen med at skaffe kundeemner, fastholde og overbevise dem, få ordren og sikre genkøb. Når forløbet arbejdes igennem findes en mængde muligheder for at styrke virksomhedens salgsproces. Det drejer sig om at få kunden til at sige ”ja” tilstrækkelig mange gange i forløbet. Ét ”nej”, så kan man være fravalgt. Tragten er jo ikke tæt, der forsvinder kundeemner hele tiden. Derfor er en anden værdifuld måde at arbejde med modellen at identificere, hvor emnerne forsvinder ud. Det er et stærkt udgangspunkt for at styrke sin kommunikation og lønsomheden.
Kontakt
Lad os komme igang. Slå på tråden, send en mail eller brug kontaktformularen og lad os mødes til en snak.